Allt

Efter förra inlägget så börja jag snacka med Olander på FB.. Alltid lika kul.. Haha Sen när jag skulle till och logga ut så börja Leeo skriva.. Haha Så då vart det att sitta och prata med honom i några timmar.. Haha Han är ju sjuk.. Men kul va det iaf och jag fick skratta en hel del.. Fick till slut logga ut iaf och så somna jag.. Pallade inte gå upp och åka till VC och ta en spruta så jag ringde och avboka.. Sov till kl 11 då ringde pappa och väckte mig och kom och plocka upp mig och så åkte vi mot Borlänge.. Lämnde lite grejjer och så va vi till Falun och hämta lite och så på hem vägen va vi in och köpte nya arbetskläder åt mig.. :) Han släppte av mig hemma och så käka jag lite och duschade och sen åkte jag ner mot Borlänge.. Plockade upp Nylund och Peter och så åkte vi till Hedemora och kika på hockey.. Va inge kul alls.. Leksand vann med 11-0... Hade förväntat mig lite mer utav Team Dalarna.. Men men. Nylund fick köra till Borlänge för jag var alldeles för trött.. Släppte av Peter först och sen hoppa Nylund ur i Kvarnsveden.. Åkte runt och funderade lite på vad jag skulle göra sen.. Då hörde Olander av sig så jag åkte och mötte honom vid banken i Kvarnsveden och så satt vi där och prata en massa.. :) TrevligtTrevligt! Sen åkte jag ner på stan och skulle träffa Helena, men precis när ja parkerat så ringde Putte och ville ha hämtning så då åkte jag till Boan.. Men när ja kom dit så va det bara Håkan och Micke kvar så jag körde dom till Borlänge, men jag och Micke missuppfattade varann så jag fick köra hem honom på en gång igen.. Sen åkte jag själv ner till Borlänge och gick till dom andra på Liljan.. Va extremt tråkigt där.. Gick ut därifrån starx före halv 2 och så stod jag utanför tills dom andra kom ut.. Å så åkte vi på Donken och käka och så körde jag hem Helena och sen släppte jag av Putte och Tias hos Putte och sen körde jag hem Håkan! Och sen fick jag äntligen åka hem och slänga mig på sängen! Läste lite och sen somna jag som en gnu.. Sovit till och från ända till kl 14-15 idag.. Riktigt skönt.. Men dom här ungarna har ju fastnat i nån jävla 3 års trots tror jag.. Fy fan vad dom beter sig illa.. Men de går väl över nån gång..
Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar.. Magnus håller på med nån gryta med ris till.. Kan nog bli gött!  Fick precis ett samtal från pappa, han ska komma och hämta mig så jag kan hämta mammas bil i Mockfjärd så jag slipper sitta hemma hela eftermiddagen/kvällen! :)
Så nu lär ja kila!

Puss Hej

~lovely~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0