Åka hem!

Har haft det grymt trevligt hos Hanna.. I fredags gjorde vi väl inte så mycket, hyrde film som vi kika på och så tog vi det lungt bara.. Riktigt skönt! Igår åkte vi runt här och kika lite och sånt bara. Sen till kvällen gjorde vi i ordning oss och så gick vi ner och tog ett par öl och sen gick vi hem igen.. Satt vid datorn i några timmar innan vi gick och la oss vid kl 2.. Eller kl 3, beror ju på hur man ser på det..Haha Idag har vi bara segat än så länge. Men vi är väl på väg att ska hitta på nått, kanske åka och käka en pizza.. Är grymt sugen! Ost och skinka och svamp! Mums! Haha Vid kl 17.26 ska jag sätta mig på tåget hem.. Är hemma vid kl 19.45 ungefär.. Ska bli lite skönt att komma hem, men samtidigt har jag haft jättekul här och så.. Men det blir väl flera gånger hoppas jag! ;)

Ska gå ut och ta lite luft nu..

Puss Puss

~The touch of your hand~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0