Nöjd

Fick som jag ville idag. Jag och mormor var in till Kalmar och handlade kläder och jag är riktigt nöjd! Vart en tunika/blus/skjorta eller vad man ska säga, ett par shorts, ett par leggins, ett par skor och ett par tofflor.. :) Kändes skönt att hitta allt jag behövde på en gång.. Det är inte ofta det händer, och allt jag ville ha fanns i min storlek.. De enda jag inte va nöjd med va legginsen, dom va för tunna. Så jag ska kika efter ett par som är lite mer som tights eller nått.. Så nu har jag kläder till dopet.. Och ja kan ju använda dom efter de också så de känns super fint.. Önskar jag hade pengar så jag kunde köpa mig en helt ny garderob, men de får bli när jag fått ett jobb..

När vi kom hem så löste jag lite korsord och så, sen laga jag mat. De vart flygande jakob! De va riktigt gott! Sen har vi inte gjort så mycket mer..
Fick reda på att Sofia haft en björn på besök idag, några hundra meter från gården.. Den är antagligen ute efter baggarna som dom har där.. Skulle göra vad som helst för att få vara där och se den! Har aldrig sett en björn ute i naturen så där så de hade ju vart skojj, men vem vet. Den kanske är kvar där i kring när jag kommer hem! :)

I morgon hoppas jag på att vi ska åka in till Nybro och hälsa på mina kusiner! Är ju faktiskt här nere för att få träffa dom, men än har jag inte gjort det! :( Men vi får se hur det blir i morrn!

Här är två utav sakern jag köpte..

 



Hittade inge bilder på skorna och jag orkar inte ta nått eget kort och ladda upp..

Nu ska jag lägga mig och kolla på en Beck film och försöka sova! Har sovit dåligt i natt och vart väckt av telefonen i morse..

Puss och God Natt!

~konstigt~


Kommentarer
Postat av: pappa

Hej du blir nog den snyggaste bruden på dopet

2010-06-22 @ 10:23:10
Postat av: Emma

Tack pappa! <3 Älskar dej!

2010-06-22 @ 21:33:22
URL: http://emmanissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0