Lite skit..

Nu är jag hemma och mina råttor också! Räkningarna är betalda och jag har inte ett jävla öre kvar..
I måndags så sov jag till kl 12 ungefär och sen åkte jag med min bokhylla till pappa för jag vill ha en annan färg på den.. Sen åkte jag till mamma en sväng och sen så åkte jag hem igen.. Tvingade Dan att bjuda mig på kaffe så jag åkte dit.. Vart kvar där ett tag och sen åkte jag hem och tog cykeln ner på Skrubben och träffa Micke! Hade jättetrevligt.. Sen vart det cykeln hem igen.. Dryygt.. Vaknade runt kl 10 nån gång och kunde inte somna om.. Vid kl 15 åkte jag och hämtade ut nycklar åt pappa och sen åkte jag hem till mamma och fick lite mat och fixade pengar eftersom jag glömt mitt bankomat kort hos mormor och morfar.. :( Sen åkte jag ner till Dan och körde honom till hans båt så han kunde hämta lite grejjer och sen så bestämde vi oss för att grilla så vi åkte och handlade och så.. Sen bestämde vi oss även för att ta cyklarna ner på stan och kika så vi gjorde det.. Sluta med att vi hamna på Skrubben.. Hade riktigt riktigt roligt.. Sen åkte jag och Dan hem till honom och tog ett dopp i poolen innan vi gick och la oss.. Även det var riktigt roligt.. Älskar missförstånd! Hahah
Dan va snäll och lät mig sova fast han skulle till jobbet så när han kom hem på lunch gick jag upp och åkte hem.. Åkte sedan och hämtade mina råttor i Smedjebacken och det va riktigt kul att träffa dom igen.. :P Skönt att ha dom hemma.. Tog det bara lungt sen fram till kl 18, då åkte jag hem till Dan igen och så gick vi ner på stan.. Han gick in på P&L området och skulle kika på Rootvälta och jag gick och ställde mig bakom scenen utanför området och lyssnade på dom.. Riktigt nice, men jag hade gjort vad fan som helst just då för att få vara där framför scenen.. Jävlar vilket drag de va.. Men men, får bli en annan gång! Åkte sedan med pappa och käka och sedan så åkte jag hem till Dan.. Vart kvar där ett tag innan jag åkte hem.. Och nyss va jag ner på stan igen för jag skulle kolla om det va nå folk på Liljan, men det var det inte så jag åkte hem igen! Och nu sitter jag här med en cola och en choklad kaka.. Ska snart krypa ner i sängen.. Ska upp kl 8 i morrn för möte på AF.. Förhoppningsvis det sista för denna gång!

Så god natt för idag! Höres en annan gång! ;)

Puss

~skojsigt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0