Trött som en gnu.

Har varit hemma i en vecka nu typ.. Va riktigt skönt att få komma hem och sova i sen egna säng! Har inte gjort så mycket speciellt.. Festat lite och umgåts med trevligt folk bara.. Orkar inte skriva och berätta allt.. Men det har varit en trevlig helg i stort sett med lite bråk och tjaffs, men de är väl som vanligt.. Märks mer och mer vilka som är riktiga vänner och inte.. 
Är hemma hos mamma nu och ska sova här i natt.. Måste in på AF i morrn och sen ska jag ner till Borlänge och träffa Horndal igen.. Får se om det går bättre med projektorn då än va de gjorde i torsdags. sen vet jag inte riktigt vad som händer.. Vi får se, kanske åker hit igen och sover här igen.. Har inget inplanerat under tisdagen. På onsdag ska jag på pojkarnas skolavslutning och på torsdag är det AF som gäller.. Sen kan de hända att jag åker ner till mormor och morfar igen! Vi får se! 

Nu ska jag krypa ner i soffan och kika på filmen på tvn.. 

Natti natt, puss.

~himmels blå~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0