Sola

Igår var det super fint väder och idag är det ännu bättre.. Men för mig som inte gillar värmen så blir det jobbigt.. Haha, jag vill sola och snygga till brännan lite.. Men jag kan inte ligga still.. Det är 25 grader i skuggan ungefär.. Men jag vill ha färg på mina ben så jag ska tvinga mig själv att sola en stund iaf.. :) ´
Mormor och morfar ska åka in till Nybro och handla inför helgen.. Men ja har ingen större lust att följa med och trängas i en mataffär.. Kan passa på att sola topless när dom är borta så jag får bort bhbrännan.. Inge vidare snyggt när det ser ut som att man har en bh på sig fast man inte har det.. :P Haha Bara att hoppas på att inte grannarna ser nått.. Haha JAA jag är blyg.. :P

Nu ska jag ta mig ett glas iskall cola och gå ut en sväng.. :)


Puss på er och ha en underbar dag!

~miss you~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0