Paradiset

Gick väl bra på AF och på middagen, hyfsat god mat och trevligt sällskap så ja ska inte klaga! :) När jag och Olander kände oss nöjda så åkte vi hem, släppte av honom och så åkte jag hem och funderade på vad jag skulla göra.. Slutade med att jag åkte och handla popcorn och päronsoda och så åkte jag och plocka upp Nathalie i Mockfjärd och så åkte vi ut efter Nyhammarvägen och kika efter älgar.. Såg en iaf! :) Dom är sjukt fina och det är rätt coolt egentligen att de finns så stora djur i skogen eller vad man ska säga.. Svårt för mig att förklara min tankar så ni ska förstå, så jag håller nog de för mig själv.. Hahah

Idag vaknade jag och mådde apa..Trött och sjuk.. Bestämmde mig sen för att jag skulle åka till mormor och morfar, vilket jag också gjorde! :) Kände att jag behöver komma bort en stund och få tänka över mitt liv och vad jag ska göra av det.. Så nu har jag nyligen kommit fram, eller jag kom hit för en timme sen ungefär.. Det tog 6 timmar ganska exakt. Stannade bara en gång efter vägen och de va för att ge mina råttor lite mat.. :)
Nu har jag lagt mig i sängen och ska sova.. Är helt slut!

Nattinatt! <3

Puss

~want you to want me~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0