Lite bus.

Somnade sent i natt och vart väckt av telefonen idag igen. Men denna gång va det morbror som ringde och frågade om vi ville ha Henric här under dagen! Vilket vi ville.. :) Så jag gick upp och löste lite korsord och käkade lunch och vid kl 13 kom Henric hit! Han va lite blyg och försiktig till en början men sen så vart det fart på honom.. :) Vi sprang och busade ute på gården, gick och kika på kossorna lite och så såg vi en traktor och sen kika vi på Teletubies också.. :) Men vid kl 17-18 kom morbror och Christina och hämtade honom.. Fått leka och busa med honom lite iaf och nu känner han ju igen mig lite iaf, så det känns kul! :) När dom åkt hem så tände vi grillen och grillade lite kött, till de åt vi potäter, beasås och en mumsig sallad.. Sen vart jag helt slut, tog mig en cider och nyss har jag klivit upp ur bubbelbadet.. Riktigt skönt åt min onda rygg..
Nu är jag på väg att lägga mig. Är helt slut om jag ska vara ärlig, kommer somna ovaggad.. :)

Längtar faktiskt till på torsdag, då kommer mamma och Magnus hit! Hade varit trevligt om pappa och Bodil också ville komma ner under midsommar. Men Ni har väl inte tid antar jag?! <3

Vi käka lite glass också! :)



Henric sprang iväg och gömde sig, men jag hitta på honom! ;)


Nu är det dags för mig att sova tror jag minsan!

Nattinatt!

~glad~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0