Hos mormor och morfar!

Ja då var man i småland igen då! Kom hit igår! Mina råttisar fick inte följa med denna gång.. Snälla Madde ska ta hand om dom till jag kommer hem igen!
Tog 6 timmar att åka ner igår.. När jag kom fram vart det pizza och öl och sen va de sängen som gällde.. Idag har vi inte gjort så mycket. Käkat stuvad blomkål med korv, tittat på Viktoria och Daniels bröllop och druckit öl. Nyss har vi smällt i oss lite jordgubbar och snart ska vi väl dricka lite bubbel vin och äta lite grönsaker,chips,dipp och lite annat gott! :)
Ser verkligen fram emot att få träffa Henric.. Vet inte när det blir, men jag hoppas jag kan träffa honom mycket så han börjar känna igen mig.. :) Morbror har iaf sagt att ja ska få vara lite barnvakt åt Henric nån dag och så ska han sova över här! :) Mysigt! Ser fram emot att gå upp kl 4-5.. Haha När de gäller små söta barn så kan man gå upp vilken tid som helst! De kan ja lova! :) Hoppas det blir snart! Han är ju världens sötaste! :)

Nu ska jag kika vidare en stund innan ja ska gå ner och kika på tvn.. Inte för att ja är så intresserad av bröllpet men mormor vägrar byta kanal och det finns inte så mycket annat att göra.. :(

Puss på er!

~tårar~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0