Hemfärd

Tog en skön promenix med hundarna efter förra inlägget.. Va riktigt skönt, men jäkligt myggigt! Fick se snygggrannen iaf.. Hahaha Ja jag vet att ja är sjuk! ;)
Idag har vi varit ut på Öland en sväng. Åkte till Mörbylånga och käka en glass och sen åkte vi in till Kalmar och handla lite och så hem igen.. Köpte en hörntoalett till mina råttor.. Får se om dom kan lära sig att dom ska skita och pissa där och inte överallt.. Kan bli svårt, men de gäller att ha tålamod! Köpte även nån gnagpinne åt dom med ostsmak.. Köpte nå liknande förut men de gillade dom inte, men de här älskar dom.. Haha Dom har till och med släpat upp den i hängmattan! Mina söta pojkar.. Ja tycker lite synd om dom som fått vara så mycker för sig själva nu när jag varit här nere.. Men på tisdag åker vi hem! :) Och blir hemma nån vecka.. Eller till helgen kanske de blir en tur till tansen! Men då får dom följa med! Och sen ska jag ju tillbaks hit till mormor och morfar till midsommar.. Då lär dom ju följa med igen.. Stackars små pojkar.. Kanske ska ta med dom i bilen lite oftare om ja ska nånstans så dom vänjer sig! Men men, det blir nog bra i slut ändan ändå!
Men som sagt, på tisdag åker jag hem.. Ska bli skönt att få komma hem och sova i min egna säng.. Har sovit som en kratta här nere verkligen.. Vet inte varför, men de har varit sjuka drömmar och ja har vaknat flera gånger under nätterna! Men men, nu är de dags at krypa ner och försöka sova.. Ska nog kika lite på Sommaren med Göran innan ja somnar.. :)

Nattinatt!

Puss

~skägg~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0