Hemfärd

Det har inte blivit så mycket solande dom här dagarna.. Har varit för varmt för att ligga still.. Så jag har mest gått runt och varit rastlös..
Men i torsdags kväll kom mamma och Magnus hit iaf.. :) Det var trevligt.. På midsommarafton så käkade vi först sill och potatis lunch och sen tog vi det bara lungt under dagen.. Strax efter kl 17 så åkte vi bort till hembygdsgården och kikade lite, men det var inte så kul där.. Så vi åkte hem igen och så grillade vi och drack massa gott.. Hade jätte roligt och det vart många missförstånd.. Vi gick och la oss ganska tidigt iaf..
Igår gick vi upp runt kl 9 ungefär och gjorde oss i ordning.. Sen åkte vi ut på Öland.. Dopet var fint, men det var ju inte så kul att det var högmässa också.. Men de funka väl. Sen åkte vi hem till Eva och Bruno och fick god mat och sånt.. Busade med Else-Oline och Henric en hel del.. Sen åkte vi hemåt igen.. Fixade i ordning allt käk och sånt och vid kl 19 kom Andreas, Christina, Henric och Elin hit och så åt vi och jag och Henric busade en massa.. :) Vid kl 21 åkte mamma och Magnus hemåt och vid kl 22 åkte Morbror och dom hem.. Sen gick jag och la mig.. Va helt slut och proppmätt av all mat.. Somnade strax innan kl 00 tror jag..
Sov till kl 12 idag.. Riktigt skönt och jag behövde det verkligen.. Och nu har jag bestämt mig för att åka hem ikväll.. Ska ju bli ännu varmare i morgon och jag måste hem och betala min hyra som ligger hemma och väntar.. Hade hoppats på att hämta hem mina råttor i morrn också, men Madde skulle på kryssning i morrn så jag ska hämta dom på tisdag kväll. Men de är ju bra ändå, för då hinner jag plocka in alla grejjer och skruva ihop bokhyllan och gungfåtöljen och städa lite innan pojkarna kommer hem! :) Men jag har faktiskt saknat dom! :)

Nu ska jag plocka ut alla saker i bilen så allt är klart så jag bara kan åka sen. Men tänkte stanna och äta middag innan jag åker, då hinner det bli lite svalare ute också! :)

Puss på er! 

~längtar~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0