Bra helg..

Denna helg vart riktigt rolig!
I fredags så tog jag cykeln ner till Castello och mötte upp Chrille och Sara. Tog en öl där och sedan åkte jag ner till Skrubben.. Satt där och pratade med Åke och Patrik.. Sen kom Crona och dryga sig och så slutade det med att jag och han gick till Liljan.. Hade ganska så kul där.. Vart bjuden på käk sen innan jag cyklade hem.. Halvvägs hem så mötte jag en granne så vi stannade och pratade.. Satt där i ungefär två timmar innan vi kom på att vi kunde ta sällskap hemöver.. Hahah Kom väl hem vid kl 5 ungefär! Pigg som sjutton, or not! ;)
Sov till kl 16 på lördagen.. Helt död..
Ringde pappa och frågade vad dom gjorde och dom va i Borlänge och snurra så dom hämtade upp mig och så åkte vi till Coop och kika och sen åkte vi hem till Angelica och drack lite kaffe! Sen åkte jag med pappa och käka lite mat och sedan så körde han hem mig.. Jag gjorde mig i ordning och åkte ner till Skrubben. Där träffa jag på Dan.. Vi satt och snacka lite och sen när regnet gav med sig så körde jag honom till båten och sedan hem.. ÅKte sedan hem till Micke och plocka upp honom och körde honom till Skrubben och sen gick jag ett varv på stan.. Träffade på Jörgen på Centrum Grillen så jag prata lite med honom.. :)  Sedan gick jag förbi Liljan och kollade om det var nå kul folk, men det var det inte så jag gick tillbaks till Skrubben.. När ja kom dit så var Matte och hans kompis Tommy där.. Följde med dom upp till Agnes och snacka lite medans dom tog en öl och sen kom vi fram till att dom också ville ha skjuts hem, så vid kl 2 mötte vi upp Micke och så körde jag hem honom och sen åkte vi hem till Matte, vart kvar där..  Lite dumt att börja dricka kl 3 på natten, men roligt hade vi iaf! :) Vi gick väl och la oss vid kl 8 på söndag morgon.. Gick upp vid kl 13 för dom skulle käka frukost.. Men gick och la mig igen och så gick ja väl upp strax före kl 18.. Hahah Åkte hem sen och tog en dusch, handlade pizza, åt en liten bit och la mig sedan och sov.. Sov i 13 timmar..
Men är helt slut idag iaf.. Huvudet hänger inte med alls och de känns som ja är full än.. Haha
Har iaf åkt hem till syster nu. Ska vara kattvakt tills på onsdag morgon!
Finns inte så mycket att göra här.. Glor på tv och sitter här bara, ska ta mig nått att äta snart och sen kika på film tror jag..

Pöss pöss


~smile~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0