Smärta

Igår var den värsta dagen i mitt liv på länge! Hade så jävla ont i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Vaknade vid kl 11 och kände att det skulle göra ont om ett tag.. Så jag gjorde mig i ordning och sen åkte jag mot Gagnef i väntan på att mamma skulle komma hem för jag vill inte vara själv när ja har så ont.. Men jag åkte till Mockfjärd först.. Hade så ont så ja visste inte hur ja skulle ta mig till morsan, men som tur var så kom hon dit för hon skulle hämta Magnus.. Så hon fick köra min bil hem till dom.. Trodde jag skulle dö.. Eller jag ville dö för att slippa smärtan.. Men efter ett tag så vart det bättre och gick nästan över helt och då åkte jag hem... Sen var jag bara hemma resten av kvällen!

Att ha sån här smärta är tamefan de värsta som finns.. Okej om man haft mensvärk en gång i månaden, men när man har det flera gånger i månaden utan att ens ha mens och sen när väl mensen kommer en vecka försenad så gör det extremt jävla ont! Vilket händer varje månad.. Då är det inte roligt längre.. Jag vet att det finns hjälp att få mot det, men när sjukvården inte tar en på allvar och anser att det inte är akut så måste jag vänta till augusti innan jag ens får träffa en riktig läkare! Visst, det är inte långt dit, men det känns som hundra år.. Ska det vara så svårt att bara få träffa en läkare som kan skriva ett recept på nått som hjälper så jag slipper ha ont och vilja operera bort livmodern så fort det hugger till..

Idag har jag bara haft lite ont.. Men det hugger till emellan åt och jag vill bara ta bort skiten för att slippa allt.. Det skulle vara extemt skönt att slippa ha ont och inte bry sig i det nått mer.. Men tanken på att jag KANSKE vill ha barn i framtiden gör ju att jag inte vill. Jag vill ju ha en valmöjlighet senare iaf..

Sitter här nu och försöker samla ork så ja kan städa och göra i ordning.. Men jag håller på att bli galen, jag måste ha en större garderob och allt möjligt! Usch va ja är trött på den här lägenheten för tillfället.. Jag får ingen ordning på nånting.. Jag flyttar bara runt alla saker.. Har för mycket saker och ingenstans att göra av all skit på..

Och sen folk som säger att vi ska ses och hitta på saker.. BULLSHIT.. Fan, säg att ni inte vill umgås med mig i stället.. Ni umgås ju med varann bara utan att bry er ett skit i vad ni sagt till mig.. Tänk efter nästa gång innan ni säger nått.. De här är liksom hundrade gången det händer.. Och jag är riktigt trött på er kan ja säga.. Jag blir lika arg och ledsen varje gång jag får reda på att ni umgåts och bara skiter i mig.. Jag kan ta att ni inte vill umgås med mig, men säg de då till mig i ställer för att säga motsattsen och sen bara skita i det!

Det var nog allt för denna gång!

Puss på er min RIKTIGA VÄNNER!

~längtar~


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Tråkigt att läsa om din smärta Emma. Hoppas verkligen att du får träffa en bra läkare i augusti. Lycka till. Sen tyckte jag att du skriver bra mycket bättre än mig. Jag tycker jag bara svammlar utan att få fram något :-) Kram på dig.

2010-07-15 @ 18:51:13
URL: http://jokerjojjee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0