Umgås

I torsdags efter att ja skrivit klart så gjorde jag i ordning buren så den blev ren och fin. Sen bestämde jag med för att ta en tur ner på stan. Tog cykeln ner och det var riktigt skönt. Va in på Skrubben och tog en cola och sen åkte jag hem igen.. Väl hemma kom ja på att det var ju "Kul i Juli" i Mellsta så jag tog mig en tur dit också, men det var inte en människa där som jag kände igen.. Så jag åkte hem igen och sen tog jag en tur med bilen och kika lite och så åkte jag hem och sov! :)
Igår gick jag upp vid kl 11 och så kom morsan och pojkarna och hämta mig å så åkte vi och käkade lunch.. Va meningen att ja skulle med dom in på Framtids museet men jag han inte för pappa och Bodil kom och hämtade mig och så vart det lite jobb.. Efter det så åkte vi till Falun och hämta färg och så körde dom hem mig.. Satt hemma och var på dåligt humör fram till kl 22 ungefär.. Då hörde Uffe av sig och ville ha skjuts så ja körde honom och sen åkte jag ner på stan och tog en Cola och pratade med Crona.. Vid kl 1 så åkte jag dit Uffe va och satt och snacka lite skit och vid kl 3 åkte jag hem och sov.. Riktigt skönt kan ja lova..
Vaknade vid kl 12-13 idag.. Vaknade till liv och så tog jag cykeln och köpte kaffe och åkte hem till Uffe och snacka lite skit med honom.. Alltid lika trevligt!
Och nu sitter jag här och väntar på mamma.. Hon ska komma ner och umgås med mig, får se om hon tar tåget ner så vi kan gå ut och dricka lite öl, eller om hon tar bilen ner och åker hem sen.. Vi får se. Hoppas på att hon stannar kvar! :)

Nu ska jag samla ork och städa lite så mamma slipper gnälla när hon kommer! Hahah

Puss på dej! ;)


~är som det är~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0