Tansen

Kunde inte somna igår, så jag bara väntade på att Erik skulle sluta jobbet.. Han kom väl runt 23 nån gång och sen låg vi och prata i några timmar! Så mysigt att bara ligga och prata om allt möjligt..
Idag när vi vakna så gick vi upp och gjorde oss i ordning och så åkte vi till Max och käkade och sen körde han hem mig.. Och så åkte jag med pappa till Falun och lämna en jäkla massa dörrar och skit. Kan lova att jag aldrig har svettats så mycket på jobbet nån gång.. De va så kvavt och varmt och jävligt.. Vid halv fem åkte vi där ifrån och så åkte vi och mötte Sofia och Calle vid Maxim Grillen och käkade en glass och så körde pappa hem mig..
Nu har jag nyss varit på Willys och på Bolaget och handlat lite gott till helgen. Vi ska åka upp till Tansen och vara i stugan hela helgen! Ska bli så mysigt! Så nu ska jag bara vänta på att Erik slutar och sen ska vi väl åka dit! :) Bara 2 timmar kvar ungefär.. Tiden går extremt sakta för tillfället! Haha

Nej, om man skulle ta en dusch och sen vila lite!

Puss Puss




Kommentarer
Postat av: Jörgen

Det är så kul att läsa om er två Emma. Jag är riktigt glad att ni fann varandra. Sköt om er :-)

2010-07-31 @ 21:29:36
URL: http://jokerjojjee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0