Söderhamn

Har inte gjort så mycket speciellt sen jag skrev sist.. Druckit lite öl, grillat, städat, jobbat å lite sånt bara..
I torsdag kväll så åkte jag och mina pojkar hem till Hanna i Söderhamn.. :) Vi gjorde inte så mycket speciellt innan vi gick och la oss..
På fredagen så gjorde vi oss i ordning och käka frukost och sen åkte vi ut till deras stuga vid skärgården.. Tog en lite båttur och sen kom vi på att vi skulle tälta över natten på en av öarna där ute.. Så vi åkte hem igen och packade och fixade lite och så åkte vi tillbaks ut dit och lasta båten full.. :) Efter en dryg timmes båtfärd så va vi framme vid ön.. :)
Vi satt oss i varsin solstol med varsin kall öl och njöt av det fina vädret! Allt va helt underbart.. Efter en stund så gjorde vi i ordning grillen och så grillade vi kött och grönsaker som vi käkade med potatissallad.. Gött skit de kan ja säga! Efter det så slog vi upp tältet och hade oss.. Vi spelade lite kort och lyssnade på musik och ner det började bli mörkt så tände vi en brasa.. :) Det var riktigt mysigt att sitta och kika in i elden och mysa.. Sen fick vi besök av några som hade lagt till vid en brygga längre bort.. Prata lite med dom och tog en grogg och sen släckte vi elden och gick och la oss.. Skrattade och hade roligt innan vi tillslut somnade..
Det var riktigt obekvämt att sova där.. Vi hade bara ett varsit liggunderlag så vi hade skapligt ont när vi vaknade.. Men vi lyckades sova till kl 9 iaf.. Då gick vi upp och käkade frukost och sen började vi packa ihop våra saker och sen åkte vi hemåt igen.. De va ju inge vidare fint väder så vi ville inte stanna kvar..
När vi kom hem så la vi oss bara och kika på tv ett bra tag och sedan åkte vi och handla varsin pizza.. Efter att vi käkat så la vi oss och sov och sov till kl 20.30 ungefär.. Snacka om att vi var helt slut.. Och nu har vi bara suttit och kikat på tvn sen dess.. Ska väl snart lägga oss igen..
Ska åka hem i morgon, men vi får se vad det blir för väder.. Blir det varmt så åker jag på kvällen.

Nu ska jag kika på tvn lite och sen lägga mig..

Puss och go natt.. Sorry att ja är så dålig på att uppdatera..

~i hope~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0