Så jäkla glad! :)

I lördags så kom morsan ner med tåget så jag åkte och hämta henne och så åkte vi hem till mig så jag fick göra mig i ordning och sen kom Elinor och hämta oss och släppte av oss på stan.. Gick till Skrubben och tog en öl och sen gick vi till Agnes och tog en cider och så gick vi tillbaks till Skrubben och satt där till kl 22 ungefär då gick vi till Liljan.. Där träffa vi massa trevligt folk! :) Hade riktigt riktigt roligt! Va längesen jag hade så kul kan ja säga! Sen vart det bara bättre och bättre! ;)

Gårdagen var den bästa på väldigt länge! :) Bara massa mys! Är så sjukt glad så det finns inte! Kan inte bli bättre än så här!
Idag när jag vaknat så åkte jag upp till Mockfjärd och hjälpte pappa lite.. Men fick en jäkla huvudvärk efter ett tag så jag åkte hem till morsan och drack lite kaffe och sedan åkte jag hem till Linnea och drack lite mer kaffe och snacka lite skit.. Vart kvar där i nån timme och sen åkte jag hem och städa.. Är nästan klar för denna gång, ska bara diska och damma av lite.. Måste skaffa en bättre damsugare.. Å sen ska jag bädda rent i sängen, har upptäckt att mina gnagare har bitit sönder lakanet.. Haha Å så ska jag åka och handla nått gott att äta ikväll.. Måste tvinga mig själv att äta nått! Kommer ju gå under annars.. Hahaha
Sen hoppas jag på att få besök ikväll! :) Då är min dag räddad! :)

Nej nu ska jag återgå till städandet! :)


Puss puss

~lyckligast~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0