Rastlös

Åkte hem igår iaf! Tänkte att det skulle vara skönare att sova i min egna säng och det va det också kan ja lova! Har sovit riktigt gott i natt och idag mår jag mycket bättre! :) Har bara mått lite illa, men inget farligt.. :)
Horndal ringde vid kl 13 och undra om jag hade tid att komma ner till ishallen med alla grejjer så vi kunde komma på vart vi skulle sätta upp allt. Så jag åkte vid till 14.30 och så fixade vi lite och så. Kom fram till att vi skulle sätta upp allt ovanför entren.. Det blir nog skit bra.. Sen åkte jag till nyckelnförrådet och hämtade ut några nycklar åt pappa och så åkte jag till Falun och hämta färg åt honom och så åkte jag med det till Mockfjärd.. Så prata vi lite och käkade en glass och så åkte jag till Borlänge! :) Va in på Willys och handla lite käk och sånt och så va jag in på Rusta och handla schampo och balsam! Och nu sitter jag här hemma.. Håller på med råttornas bur och är allmänt rastlös.. Eftersom jag är pigg igen och inte mår dåligt alls så vill jag hitta på nått.. Men jag vet inte någon som vill hitta på nått med mej... Får se vad det blir!

Nu ska ja göra klart buren och försöka roa mig! :)


Pösspöss

~hihihi~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0