Lillasyster

Fick en kommentar från min syster på inlägget om mitt liv... Den fick mig att börja tänka ännu mera och det kom en hel del tårar om jag ska vara helt ärlig.

Jag minns att jag var väldigt elak mot dej när vi var små. Jag minns många gånger som vi bråkade, du använde munnen och jag använde händerna. Det som jag minns alldra tydligast var när vi bodde på Orselforsvägen.. Vi stod i hallen och så gav jag dig en rak höger på näsan, det vart en rejäl blodpöl på golvet och jag låste in mig på toaletten och vart livrädd..
Varför det va så vet jag inte.. Jag tror att jag tog ganska mycket uppmärksamhet som liten och jag ville nog ha mer. Har inte en aning om varför. Kommer inte ihåg ett skit.

Vi har inte haft nån bra relation alls dom senaste åren. Och det har stört mig väldigt mycket. Jag har alltid älskat dig mycket. Och att du dom senaste åren har börjat förlåta mig för det jag gjort och så har fått mig att inse vilken skit jag varit som liten. Att vi idag kan umgås och prata och göra saker ihop betyder så oerhört mycket för mig. Jag kommer aldrig glömma när du ringde på tolvslaget mellan år 09-10 och önskade mig gott nytt år.. Du hade kunnat ringa vem du ville, men du valde att ringa mig och det fick mig att börja gråta som en tok. Kan lova att dom andra på festen jag var på idiotförklarade mig ganska snabbt, men jag vart så jävla glad. Min älskade lillasyster ringde mig, av alla människor hon känner. Och dessutom säger hon att hon älskar mig.. Detta var nått som verkligen betydde nått för mig!

ÄLSKAR DEJ MEST AV ALLT SKA DU VETA OCH JAG KOMMER ALLTID FINNAS HÄR FÖR DEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0