Krockat skithus

I går satt jag här i min ensamhet och tog en grogg och en öl! Göttigött det! Haha
Prata med Hanna på luren och diskuterade en massa.. :) Gick och la mig vid kl 2 tror jag.. Helst slut..
Vaknade kl 9 i morse och hade så förbaksat jävla ont i halsen. Gick upp och tog alvedon, men det vägra ge med sig och sen så vart ja illamåenade så jag fick lov att kräkas och då började jag blöda näsblod.. Underbar start på denna dagen!
La mig på soffan och slumra lite. Men varje gång jag somnade så ringde telefonen. 5 gånger på 1½ timme.. Så mycket ringer det BARA när jag ska sova! Slutade med att pappa fick ut för det, men ringde upp efter 5 minuter och bad om ursäkt.. Jag får ju så EXTREMT dåligt samvete om jag beter mig illa mot någon. 

Mår i vilket fall som helst verkligen som ett krockat skithus just nu.. Jag fattar inte vad det är för fel med halsen. Börjar fundera på om dom inte har tagit bort hela halsmandeln på vänstra sidan. För det är nått som spökar där kan jag lungt säga.. Å varför jag mår illa vet jag inte. Men de är väl som det är. Hoppas bara jag får i mig nått att äta.. Har inte ätit riktigt på några dagar så det behövs..

Ska lägga mig och glo på tvn igen nu!

Pöss


~lycklig~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0