Kläder :)

Det var extremt jobbigt att jobba idag.. Så förbannade jävla varmt och svettigt.. Länge sen ja sprang i så mycket trappor kan ja säga.. Men de är ju bra, man får motion och kanske kan gå ner nått litet kilo..

När jag jobbat klart så åkte jag hem och började planera för kvällen, vill ju ner på stan.. Men fick lite panik när ja kom på att jag inte har några shorts att ha på mig.. Dom jag köpte till dopet är inte rena och skulle ja tvätta dom så blir dom ju skitiga igen på en gång.. Så jag ringde min super snälla Farmor och frågade om hon ville skänka en slant till ett par nya, och de kunde hon göra.. Eller jag fick låna pengar rättare sagt.. Så jag åkte ner och hittade ett par likadana som dom vita, fast dom här va svarta.. Så jag vart super nöjd.. Och när jag skulle betala så fråga hon i kassan om jag ville bli sms kund och få 25% rabatt på shortsen och de ville ja ju så klart.. Så då vart jag dubblet nöjd.. :) Gick sedan runt och kika efter nått att ha upp till och hittade en tunika som jag länge velat ha och det fanns bara en kvar och den va i min storlek så jag ringde min snälla mormor och fråga om jag fick låna en slant av dom också vilket jag fick. :) Så då vart jag nöjdare än förut.. Och när jag kom till kassan så visade det sig att det var rea på en så den kostade inte alls så mycket som jag förväntat mig! :) Hahah Så jag är super nöjd förtillfället! Det är bra att ha en farmor och mormor som man kan låna pengar av, för man kan betala tillbaks lite åt gången!! Vilket jag behöver eftersom jag inte har ekonomi som gör att jag kan handla kläder.. Skulle ja göra det utan att låna, då skulle ja få köpa en liten tyg bit åt gången.. Hahaha

Nog om det, ikväll tänker jag åka ner på stan och ta en öl eller två på skrubben eller nån annan som har nått förslag?! Kanske går till Liljan sen, va ju hundra år sedan jag va där.. Fram till första helgen i Juni tror jag, så var jag där varje helg. Nykter som onykter! Det är nästan alltid lika roligt där! Så det kan säkert bli en sväng dit ikväll! :)

Nu ska jag lägga mig och vila lite innan det är dags att göra sig i ordning!

Puss!

~roligt~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0