Jaha..

Det var verkligen många tankar som kom ut igår.. Vilket var väldigt behövligt.. Det finns mer, men det kommer nog en annan dag när de känns som ett bra tillfälle. Haha

Gick och la mig efter jag skrer förra inlägget.. Men ja kunde inte somna.. Hade sån träningsvärk i benen och ont i ryggen så jag kunde inte somna.. Men efter en treo och några snurrningar i sängen så lyckades jag somna.. Sen gick jag upp vid kl 7.30 i morse och åkte till nyckelförrådet och hämtade ut nycklar till lägenheterna som vi ska till idag.. Jävla gringubbe som va där..  Blir irriterad när vissa inte kan bete sig som vanliga människor.. Iaf när jag var klar med det så åkte jag till donken och käka frukost och sedan gick jag in på Willys och handla lite barnmat åt mina pojkar! :) Så nu klarar dom sig ett tag iaf! :)
Och nu sitter jag är och glor och väntar på att pappa och Bodil ska komma hit och plocka upp mig och så ska vi lämna några kök.. Sen hoppas jag att jag får åka hem igen och vila.. Har inte sovit bra på hela veckan..
Tänkte försöka ta mig ner på stan ikväll och träffa lite folk, men vi får se hur det blir..

Ska lägga mig på sängen ett tag får se om ja lyckas somna innan dom kommer..

Pösspöss

~sömn~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0