Hemma igen

Idag har jag och Hanna bara tagit det lungt.. Käkade lite och så åkte vi ut till stugan för att vi tänkte att hennes pappa skulle ta oss med ut på en båttur. Men han hade inte tid så vi åkte hem igen.. Sen åkte vi och käkade en glass och så åkte vi och pantade.. :) Åkte sedan upp till ett utsiktstorn.. Kommer inte på vad det heter just nu.. Kikade lite där och så åkte vi ut till flygmuseet och kikade och tillslut så åkte vi ut till Stenö Camping och käkade varsin hamburgetallrik och så gick vi längs stranden badade fötterna.. Efter det åkte vi hem och jag packade och sen åkte jag hemöver.. 
Det var sjukt fuktigt och klibbigt i bilen.. Vart svettig av att bara växla.. När jag kom hem så var det inte mycket bättre i lägenheten.. Så nu sitter jag här och svettas, ingen i de att duscha nu.. Får ta det i morrn när jag städat och bäddat rent i sängen och tvättat! Dessutom kan ja inte duscha nu för då väcker jag alla grannar då ledningarna i de här huset är så gamla så dom låter rejält illa.. Hahah

Nu ska jag bädda ner mig och kolla på tv.. Är inte alls trött för tillfället och risken för att jag kommer ha svårt att sova i natt är väldigt stor.. Hoppas jag får vara ledig i morrn så jag kan sova ut, städa, tvätta, sortera och allt vettigt som behöver göras!

God natt!

~vänskap~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0