Golfboll

Det vart en sömnlös natt igen, men denna gång ofrivilligt.. Av nån anledning så fick jag extremt ont i halsen. Den svällde upp bara och gjorde skit ont.. Vid kl 6 i morse somna jag av ren utmattning bara.. Vaknade för en timme sedan ungefär.. Fortfarande grisont..De va ju det här jag skulle slippa när jag opererade bort halsmandlarna.. Känns som att halsmandlarna är kvar, iaf på ena sida.. Känns som det sitter en golfboll eller nått där.. Men det ser inge irriterat ut och det är inte mycket svällt för tillfället.. Men det gör lika ont som det gjorde efter operationen. Superskönt! ;) Hat tagit värktabletter och hopps på ett det ger med sig.. De kanske är sån här fantomsmärta eller va de nu heter.. Hahah

Idag hade jag tänkt städa lite åt syster och sen åka och hälsa på Micke i Saxdalen. Men vi får se hur det blir.. Ska börja med att käka lite sen frukost och se om jag vaknar till liv.. :)

Puss på dig!


~längtar~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0