Fläskkorv

De här har varit en riktigt seg dag! Men har fått i mig lite mat iaf.. :) Det vart stuvade morötter och fläskkorv! Riktigt jävla gott.. :) ÄLSKAR Fläskkorv.. Haha Efter sen ja ätit tog jag det bara lungt ett bra tag och sedan städade jag i hallen.. Så dom fick iaf köket och hallen städad.. Och sen vid kl 19-20 nån gång så åkte jag hem till pappa. Fick lite varma mackor och så var de meningen att jag skulle sova kvar där för att jag skulle ha nära till jobbet, men det känns som att ja ska vara hemma i morgon också.. Så jag åkte hem till mamma i stället. Och nu sitter jag här och glor... Är lite sugen på att åka hem. Men det känns så drygt.. Vet inte varför..

Men men, ska kika lite på FB innan det är dags att sova!

Puss

~ork~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0