Voddler & Spotify.

Hade super trevligt igår! Åkte ner till Jenny och satt där och drack lite innan vi åkte ner på Skrubben. Tog en öl och nån drink där! Sen kom Murre och Sussie ner så gick vi på Butterfly och tog en öl och sen gick vi på Liljan... Det va skitkul där och Touch Down är verkligen ett super bra band! Vi dansade och hade skit kul hela kvällen.. Och i morse när jag vaknade så mådde jag verkligen som jag förtjänade.. Hade även med mig en kompis hem vid namn Micke.. Hahah Vet inte riktigt vad han skulle med hit och göra, men men.. Hahah

Jag har legat i sängen hela dagen idag och bara mått dåligt! Men nu börjar det känns bra igen!

Ska lägga mig och kika på en film tänkte jag.. Har ju fått Voddler nu så jag tänkte kolla om det funkar.. Fick även spotify idag så nu kan man lyssna på musik också.. Haha

Puss och God natt nu!


~kanske,kanske~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0