Skojjsigt

Åkte till Ludvika igår och kikade. Magnus följde med också! Vart Ludvika seger med 7-1.. Det var riktigt kul att se gubbarna spela igen.. Inte riktigt samma fart och spel som för några år sedan men bra ändå!

När vi kommit hem igen så skulle mamma köra Ove, Pierre och en till till Leksand.. Så jag hängde med dom dit.. Vi gick på Leksands baren och tog några öl och sen åkte vi hem igen.. Följde med Pierre hem och pratade lite skit innan jag gick hem och sov!

Vaknade vid kl 12 ungefär.. Gick upp och gjorde mig i ordning och så körde mamma mig till Bolaget så jag mötte upp pappa där så jag fick mitt körkort och så handlade jag lite dricka till kvällen.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat och hoppa in i duschen och sen ska jag ta tåget ner till Borlänge och festa med Persson.. Vi ska käka på China senare ikväll också! Gu va jag längtar..

Men nu är det dags att sätta fart om jag ska hinna!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0