Trött

Har inte hänt så mycket kul den senaste tiden.. Va till kupolen igår.. Hittade äntligen ett par skor som passa på mina fötter.. Hahah, köpte även en bh och tre par trosor som satt perfekt!! :) Och i förrgår va jag till Insjön och köpte en jacka.. Så nu slipper jag frysa.. :) Va även på Soc idag.. :) Haha, får nog hjälp med lite pengar.. Så jag är lite glad idag iaf. Men jag är fruktansvärt trötter.. Hade tråkigt igår kväll så jag bestämde mig för att ta en promenad.. De sluta med att jag gick ner till Djurås.. Hahah. Va hos Tommy och glodde på tv och sen vid kl 5 i morse så körde han mig och hämta morsans bil vid hennes jobb och så åkte jag hem och sen hämta jag hon när hon sluta vid halv 9.. Sen va jag som sagt på Soc och nu sitter jag här.. Funderar på att gå och lägga mig en sväng.. Det är ju hockey idag så jag lär vara pigg.. Hoppas verkligen på att Borlänge vinner ikväll. Annars blir jag ledsen i ögat.. Hahah Shit va trött jag är..

Nej ska nog krypa ner under täcket en stund nu.

Puss Puss

~är du ute efter att förstöra för alla~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0