Surgubbe!

Igår så var jag och Linnea hem till Johanna och hälsa på.. Blir nog fint där bara allt kommer på plats.. :) Målade även i skrubben.. Så nu ska det bara målasen gång till och sen är det klart med målningen.. Då är det bara inredningen som ska på plats..

Idag har jag bara tagit det lungt med mamma hela dagen. Vid kl 16.30 åkte vi ner mot Borlänge och hockeyn. Jag övertalade mamma att följa med.. Den jävla fittgubben är allmänt dum i huvudet.. Till och med mamma tyckte han var otrevlig även fast hon inte ens prata med honom.. Men som tur är så finns det folk där som kan göra en glad.. Alla är supertrevliga utom surfittan.. Eller jag kanske ska kalla han surkuken eftersom han är en kille.. Tror fan inte han fått fitta på 100 år så jävla grinig som han är! Hahaha Ååååh vad jag är irriterad.. Men jag längtar till nästa match för då är det alla trevliga som är där och då är det verkligen skit kul att va där! Men nog om det.. Just ja, matchen slutade 2-7.. Enköping vann alltså!

Jens Nielsen har ju börjat spela för Ludvika Hockey nu.. Även Challe Karlberg och några tillbra spelare.. Dom vann ikväll med 15-2 och Jensa vart matchens lirare. Ska ta reda på i morgon hur många poäng han gjorde.. Gissar på 10... Hahah

Nu ska jag sova.. Är supertrött..

Pööss

~bete dej som folk~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0