Skridskor

Vart på arbetsförmedlingen idag.. Det gick bra, ska få träffa en jobbcoach och få lite hjälp och stöttning med arbetssökandet.. Men förhoppningsvis så får jag en anställning hos pappa om ett tag.. :) Va hem till Putte en sväng också och kikade på hans nya tapeter och hämtade min mössa.. På vägen där ifrån så fick jag möte på en liten grusväg och då gled jag ner i diket.. Vissa tror ju att dom har bredare bil än vad dom har egentligen! Men men, det kom en snäll gubbe och drog upp mig.

Och nu sitter jag här och väntar på att vi ska åka till vårdcentralen.. Morsan ska dit en sväng och jag ska möta upp Johanna där och så ska vi åka fram och tillbaks till mockfjärd och hämta hockey biljetter medans våra mammor är på VC! :)

Och ikväll ska jag ner till Borlänge och åka skridskor med Linnea, undra hur det kommer sluta! Haha Kommer nog bryta ben och armar! Hahaha..

Nej nu ska jag ta en macka, har inte ätit nått än idag!!

Puss Puss

~bitch~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0