Rootvälta!

Japp ikväll är det Rootvälta i Rättvik! Och jag ska dit så klart! Har verkligen längtat som sjutton efter att få kika på dom igen.. :) Går inte att få nog av dom.. Att bara få stå där och lyssna på den bästa musiken som finns och bara njuta, då kan inget bli bättre.. De är då jag är som lyckligast. Jag har lyssnat på Rootvälta sen jag föddes nästan.. Inte för jag kommer ihåg det, men min mamma lyssnade på dom då.. Men jag kommer ihåg när jag var 5-6 år och brukade lyssna på dom.. Älskade deras musik då, och jag älskar den nu och jag kommer alltid älska den! Det är så mycket minnen, både bra och dåliga. :)
Just nu ser det ut som att det blir jag, manne, hans syster och hennes pojkvänn som åker dit. Det kan nog bli trevligt. Känner inte Manne så jätte bra och dom andra har jag nog aldrig träffat, men det är ju alltid kul att lära känna nytt folk! :)

Nej nu lär jag käka nått!

PussPuss

~inget/ingen~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0