Ork eller lust!

Jag vill så jävla mycket med mitt liv.. Har planer och drömmar..
Men jag har fan ingen ork.. Ingen lust, ingenting..
Alla tjatar om att jag måste lägga mig i tid och gå upp i tid och all sån skit..
Men det handlar inte om det.. För det spelar ingen roll.. Jag har ingen ork eller lust..
Jag kan inte förklara hur det känns.. Det går inte, för ingen förstår mig.. Alla bara tjatar och tror att det blir bättre av det! Men det blir det inte kan jag lova.. Det blir bara värre!
Orken finns inte där alls.. Jag är helt slut i hela kroppen.. 

Ja vet inte ens varför jag skriver om det.. För det går inte att förklara.. Visst kan det verka konstigt att jag orkar göra vissa saker men inte andra.. Men den energin jag har kvar väljer jag att lägga ner på nått jag tycker är kul.. Kanske fel av mig att göra så.. Borde kanske prioriteradet som är viktigt i stället.. Men då skulle jag aldrig orka göra nått jag tycker är kul i stället.. Folk tycker nog att jag är lat som inte gör nått, men vad fan ska jag göra.. Lev i min kropp och du kommer inte orka många dagar!

Nog om det, längtar tills på torsdag.. Då är det hockey! :) Det är något som får mig att må bra iaf! Det är något jag verkligen älskar och det är det jag lägger ner mest energi på.. 

Tack och god natt!

Älskar er! Ni vet vilka ni är!

 Och Pappa, jag älskar dej! Även fast jag slänger på luren i örat på dej! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0