Mobbing

Det vart ju inte som ja tänkte mig i lördags. Det sluta med att ingen ville följa med till Rättvik så jag åkte hem till Moa och Hanna i insjön istället. Vi satt och drack lite grogg och tog det lungt bara. De var trevligt det med!
I söndags flyttade jag även över mina saker till Mamma.. Så nu ska jag bo här mesta dels.. Så får vi se vad som händer sen.. Har sängen i vardags rummet, men jag ska sätta upp ett draperi så det bli lite avskilt och sen ska jag göra i ordning i skrubben så det blir en liten spel/data/tv hörna där inne.. Plus att jag ska ha min garderob där.. Det blir nog super bra när det är klart! Annars har det väl inte hänt så mycket..
Borlänge vann i söndags i alla fall. Och i morrn är det hemma match igen. Det blir nog kul, bara surgubben kan uppföra sig som folk.. Annars så tänker jag fråga vad fan han har problem med.. Jag åker liksom dit och hjälper till och gör saker för att det ska funka bra för föreningen och jag gör det utan betalning för jag tycker det är grymt kul. Men det är inte så kul när man bli "utstött/mobbad" av folk som inte vet hur man beter sig! För det är mobbing det han håller på med! Vi får se vad som händer i morgon. Ska inte ta ut nått i förskott men det skulle ju förvåna mig om han har ändrat sig..

Ska försöka få tag i Linnea nu, vi ska hem till Johanna och fika. Hon skulle åka inom en timme sa hon när hon ringde för 1½ timme sedan, men än har jag inte hört nått.. Men men..

Puss Puss

~skönt att du håller med~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0