Inte som man tänkt sej.

Vart inte alls som jag tänkte mig i fredags.. Efter att vi vart på VC så fick jag lov att åka med mamma in till akuten för dom trodde hon hade fått en propp.. Vi va väl där i två tre timmar kanske.. Men de va ingen propp. Så de va bara att åka hem igen! Sen åkte jag och käka med Putte, den lilla gullgubben kom och hämta mig och så bjöd han mig på pizza.. Sen när jag kom hem från pizzan så börja jag chatta med Manne på FB och så bestämde vi att jag skulle åka ner till honom och kolla på film med honom! Så vid kl 22-23 så åkte jag ner.. Vi kollade på senaste Wallander filmen! Den va riktigt bra! Sen åkte jag hem och la mig och sov!

Igår gjorde jag inte så mycket speciellt under dagen! Vid kl 16 så åkte jag hem till Putte och hämta hans kort och sen åkte jag och köpte mat åt honom.. Han mådde inget vidare! Sen drog jag till Mon.. För jag skulle köra Peder där ifrån sen.. Men det slutade med att vid kl 20 så ville alla som va där åka till Insjön, men jag sa att jag inte vlle köra en för mycket i bilen och då vart det ett jävla liv på Bolle, han bad mig dra därifrån och aldrig mer komma tillbaks och precis när jag va på bäg ut därifrån så hör jag att han ropar fitta efter mig och då vart jag så jävla förbannad.. Sparkade sönder ett skåp och sen drog jag.. En sak ska alla ha klart för sig, man kallar inte mig för fitta! De är utav en massa olika anledningar! Men man gör det inte, för då får man skylla sig själv!
Men men, de sluta med att jag åkte och hämta Peder vid kl 22 och så åkte vi ner till Borlänge.. Va först hemma hos chefen ett tag och sen åkte vi hem till honom och pratade lite om allt, sen åkte vi och käka på donken och så va vi på statoil och handla och sen körde jag honom till Kristina..  Ja kom väl hem vid 3-3.30 i natt.. Helt slut. Somnade nästan på en gång..

Och i dag har jag inte gjort ett skit, bara tagit det lungt!! Kollat på en film och ska snart kika på en till!

Puss Pöss

~du är inte värd mig~

Kommentarer
Postat av: greven

Bra Emma .Fans det bara ett skåp?

2010-01-24 @ 19:38:40
Postat av: Emma

Ja där jag stod iaf! :) Haha Älskar dej! <3

2010-01-24 @ 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0