Hockey igen.

Ja igår va det hockey i Borlänge.. Dom vann äntligen.. Besegrade Hedmora med 3-2.. Riktigt skönt.. Det behövdes verkligen! Allt det trevliga folket var där så det var kul! :) Frågade även om dom hört nått om surgubben har något emot mig, men det hade dom inte.. Men dom tala om att han är lite speciell. Haha Jaja, ikväll är det hockey i Ludvika iaf. Dom möter Sandviken och jag funderar på att åka dit och kika.. Kan nog bli skojj att se den bäste spela igen! Lär ju passa på medans han fortfarande håller igång! :) Får se om jag får Mamma eller Magnus med mig.. Jag har ju inte så många kompisar som är lika hockey intresserade som mig! Men men..

Har inte gjort ett skit idag.. Haft sån huvudvärk och mensvärk så jag har inte orkat göra nått speciellt! Mamma kommer väl hem snart hoppas jag.. Trökigt att sitta hemma själv.. Eller det kanske är Magnus och pojkarna som kommer hem först idag.. Har ingen koll! Men de märks väl snart!

Ska nog ta en dusch nu! 

Puss

~tack~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0