Film och familj!

Har sett tre filmer idag! Forgetting Sarah Marshall.. En riktigt bra film faktiskt, kanske har skrivit om den tidigare. Men jag älskar den! Vet inte riktigt varför, men ja gör det iaf! Sen har jag sett Griffin and Phoenix.. Den filmen är så grymt bra! Den älskar jag ännu mer! Skulle jag veta att jag hade canser skulle jag också vilja att mina sista månader ska se ut som dom gör i filmen! Just nu sitter jag och kikar på Galen i kärlek.. En film som jag också gillar.. Har faktiskt aldrig sett den förut! Men den var spännande, lite galen, lite oväntad och romantisk! Bara den filmen är slut så ska jag sova tänkte jag.. Hade kunnat somna vid kl 18 idag, men de var lite för tidigt..

Fick ett litet meddelande på Facebook! Tänk vad några ord kan göra en glad! Det va precis vad jag behövde ikväll! :) Fick till och med en tår i ögat.. Hahah Är lite överkänslig just nu! Dags för tråkiga veckan snart så de är väl därför! Hahah

♥ Jag vill också säga att jag har världens bästa mamma och pappa som alltid stöttar mig och ställer upp när det behövs! Älskar dom mest av allt i hela världen! Har faktiskt även världens bästa syster! Älskar hon också! Sen har jag ju dom bästa "bonusföräldrar" och "bonussyskon" man kan få också! Helt enkelt så har jag den bästa familj som finns! ♥

Nu ska jag kika på slutet av filmen!

God natt!

Puss

~you~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0