Faan

Varför i helvete får jag inte in nå pengar på mitt konto?!
Jag skulle ha haft pengarna igår.. Jag ska fan ut med över tvåtusen i morrn och jag ligger minus på mitt konto! De kommer ju gå åt skogen! Lär ringa soc och höra i morrn när ja vaknar! Om dom inte kommit in tills dess vill säga!  


Idag har jag käkat gott med! :)

Köpte Connys färdiga Wook från ICA i Djurås.. Stekte på det och hällde över lite grädde och så käkade jag det tillsammans med sallad! Satan va gott det är, synd bara att de är lite dyrt!

Till middag hackade jag lite lök och blandade ihop med tonfisk och så stekte jag det med lite creme frachie och curry och så käkade jag det tillsammans med sallad! Gott och enkelt och billigt!

Nu e det dags att sova!

Puss och God natt mina älsklingar!


~i need you here right now~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0