Borde sova..

Ja det borde jag verkligen, vet inte varför jag är uppe.. Kom hem för en liten stund sen. Har varit och kört Putte och Tias.. Vi var på skrubben till kl 2.. Sen vart det statoil.. Där va det två killar som ville ha skjuts så jag körde dom dit dom skulle och sen plocka jag upp Tias och Putte åkte med sitt ragg.. Släppte av Tias hos Putte och sen åkte jag hem och nu sitter jag här.. Är inte på så bra humör.. Men de blir väl bättre om nån gång.. Ska iaf köpa Johannas dator! :) Eller jag och morsan ska väl köpa den tillsammans, men det blir väl ja som kommer ha den mest! Sen ska vi även köpa en sån där Cross Trainer eller va fan de heter.. Vet inte om dom är bra.. Men nå nytta lär väl den göra iaf.. Hahah Har ju så svårt att gå utan att få ont i min fot så en sån kanske kan vara bra att träna upp benet med.. Va vet jag... Har aldrig provat en sån..

På onsdag är det hockey!! :) Äntligen börjar AllEttan.. Hoppas verkligen på att det går bra för Borlänge nu.. :)
På torsdag ska jag på möte på Soc.. Bara för att jag vart omhändertagen pågrund av fylla..Hahahah De är så sjukt.. Men men.. Jag är tvingad..


Nej nu måste jag fan sova.. Lär ju va lite pigg i morgon iaf..


Puss Hej


~saknar din närhet~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0