Mirgän och trötter!

Hade riktigt trevligt igår.. Det vart Liljan tillslut efter mycket körande hit och dit.. :) Va massa kul folk där.. Men den där lilla snygga gubben borde inte vara så snygg, fast han är ju inte det egentligen. De är bara jag som har inbillat mig det! ;) Hahah Var super trött igår, men höll igång ändå.. När jag äntligen fick krypa ner i sängen här hemma så ringde mamma och ville att jag skulle hämta henne och moster i Mockfjärd.. Så de var bara att kliva upp igen och åka.. Fick lägga mig igen vid kl 4.30 ungefär..
Vaknade starx innan kl 12 idag med världens migrän.. Fick lov att ringa Peter och varna han att han kunde bli tvungen och ta matchen idag.. Fick skjuts ner av pappa så jag kunde lämna datorn på kansliet.. Sen åkte vi hem till Bodil en sväng och sen åkte vi och käka.. Sen körde pappa mig till hallen igen! :) Fick ta matchen ändå, PEter ser ju inget. Men som tur va så släppte migränen innan matchen började! Surgubben var där, men han va snäll idag.. Jag fick en dricka iaf.. Hahah Men tråkigt nog så vart det förlust igen!! :( 2-5 till Nynäshamn!
Magnus kom och hämtade mig efter matchen, va in på ICA och handlade popcorn.. Så nu har jag myst framför tvn ett tag och nu har jag krypit ner i sängen. Kollar på en film och ska snart sova..
Har inget planerat så jag ska sova ut på riktigt i morgon! SKÖNT ska de bli! :)

Go natt allesammans!


Puss Puss

~ja kommer sakna de~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0