Trötter idag!

Hände inte speciellt mycke igår.. Tog det lungt bara..
Vaknade kl 11 i morse.. Gick inte upp utan ja tänkte ja skulle ligga kvar och dra mig lite.. Jo tjena. Somnade om och vaknade kl 15.30.. Hmm, ja då är man trött! Hahah Hade jag inte kollat på klockan då så hade jag nog sovit vidare.. ;) Men men, jag gick upp på en gång och så åkte jag och hämtade Sebban på skolan och så åkte vi på affären och sen hem och käkade med mamma.. Sen dammsög han åt mig här nere i källaren och så.. :) Sen satt vi och kika på lite roliga klipp på Youtube.. Sen börja han tjata om att jag ska dejta Janne Houkko.. Hahah Trodde jag skulle dö när han sa det! Vet inte vad ungen får allt ifrån.. Får se hur det går i morgon när vi får besök från "barngruppen".. Pojkarna ska ju börja gå på träffar där och dom ska komma hit och presentare sig och så i morrn.. Det råka ju vara en som jag känner igen sen tidigare med och jag vet att Sebban har svårt att vara tyst och mamma har sagt nått ord för mycket till honom om det redan.. Så i värsta fall så får jag skämmas ihjäl i morgon! Men vi får väl se! Får be till gud nu innan jag somnar! hahah

När pojkarna hade lagt sej så åkte jag ner till Djurås och handla lite mat tills i morrn och en chipspåse.. Vart så sugen.. Haha Sen var jag förbi Johanna och vi bestämmde att vi ska på hockey i morrn! Det blir skojj! :) Länge sen man var uppe i Leksand och kikade! :) Å de var länge sen man umgicks med Johanna också för den delen! :)

Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp i morrn..  Ska åka till mockfjärd och plocka lite och hälsa på min pappa som jag faktiskt saknar! :) Sen ska jag köra hit Sofia! :)

Goo Natt! <3


Puss Hej

~små ord~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0