Tråkigt

Voddler funka inge bra alls igår.. Vet inte riktigt varför.. Men spotify funkar som det ska iaf..
Sebban har varit hemma från skolan idag så han har varit riktigt dryg på mig.. Inte fått en lugn stund kan jag lova.. Han har kittlat mig och hoppat i sängen och försökt chattat med mina kompisar på msn.. Hahah Men nu börjar han bli lite lugnare..

Ska åka med pappa till Borlänge senare idag och handla lite och hämta lite saker hos Jenny.. Sen ska jag hem och kolla på film bara.. MYS!!!

Ska försöka roa Sebban nu..


Tycker det är tråkigt att aldrig någon hör av sig och undrar om jag vill hitta på nått eller så.. Eller att det aldrig någon som vill hitta på nått när jag hör av mig!


Puss


~konstigt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0