Tråkigt

Tog det lungt hela dagen igår.. Läste ut tre böcker.. :) Sen bestämmde jag mig för att åka till Borlänge.. Men när jag kom till djurås så ringde Putte och fråga om jag kunde köra han och Micke och Mia till klubben i Duvnäs.. Så då gjorde jag de i stället.. Va ganska så trevligt där.. Träffa HåkanKråkan och Jönsson! Men vissa människor vet ju inte riktigt hur man ska bete sig.. Fy fan vilka slampor! Vid kl 00.45 typ så körde jag hem Micke och Mia och sen drog jag till Borlänge..  Sara ringde när jag va på väg ner så vi bestämde att vi skulle ses på Liljan. Så jag betala in mig där och så va vi där i 20 min, sen stängde dom.. Hahah KUL! Nja inte direkt.. Men ja fick se lite trevligt folk iaf.. :) Sen körde jag hem Sara och så åkte jag hem och la mig och sov!!

Nu idag har jag inte gjort mycke alls. Sov till kl 13.. Och nu sitter jag och väntar på att Tommy ska komma och hämta mig och så ska jag hänga med honom hem till Putte när han ska installera en parabol!

Puss Hej


~i want to kill you~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0