Spruta och prover

Igår vart det inte riktigt som jag tänkt mig.. Jukka ringde och frågade om jag ville köra honom och Putte.. Så jag sa att jag kunde göra det.. Åkte och hämta Puttes nyckel på hos honom på jobbet sen plocka jag upp Jukka och så åkte vi i förväg hem till Putte.. Men Putte kom strax efter oss.. Så vi satt där ett tag så dom fick hälla i sig lite öl och sen åkte vi ner till Borlänge.. Gick på skrubben! KUL! :) Inte för att det var nån som ja kände där, men det känns hemma på nå vis.. Hahaha Inte som på trökengelska eller nått sånt.. Vart kvar där till strax efter kl 2 sen åkte vi till statoil och käka korv och sen åkte vi hem till Putte.. Vart tvingad att sova kvar.. Haha Men kunde fan inte somna.. Kan bero på att jag drack ett glas kaffe vid kl 2.. Haha Men jag brukar aldrig ha problem med att somna annars när jag druckit kaffe.. Men men, vi satt och snacka till kl 6-7.. Jag försökte sova emellan åt men det gick icke! Så vid 7 så åkte jag och Jukka hem.. Eller jag släppte av honom hemma hos sig och så åkte jag hem till mig och la mig.. Somna väl vid kl 8 kanske.. Sen var det bara att stiga upp vid kl 9.30 och göra sig i ordning för VC.. Va förbi Johanna innan ja åkte ner till djurås också.. Vi ska umgås ikväll. :) Kul kul! Åkte sen till VC och fick min vitaminspruta och sen tog jag prover.. För se om dom kan visa nått.. :) Kan ju alltid hoppas så jag får svar på varför jag mår som jag gör.. :) Egentligen vill ja ju veta varför jag är så trött hela tiden och så.. Men det känns lite dumt att skriva om det i detta inlägg.. Hahahah ;)

Ska lägga mig och vila lite nu.. Lär passa på medans mamma är borta och innan ungarna kommer hem kom jag på! För sen lär man ju inte få en lugn stund!

Puss och hej!

~me like~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0