Sjuk eller inte...

Igår hade jag en lugn dag! Var bara till vårdcentralen och sen hämtade jag mormor där på eftermiddagen för hon hade inge skjuts hem.. Sen vid kl 20 så åkte jag hem till Tommy och drack lite kaffe och kika på hockey.. Går inge bra för Mora.. :) Gick heller inge bra för almtuna spelaren som försökte spela med skridskoskydden på! Hahah Vid kl 22 åkte jag och hämta mamma på jobbet och sen åkte jag hem och satt mig vid datorn! Sätt här till 01 typ..

I morse så va jag på skit bra humör och pigg för ovanlighetens skull.. Gick upp strax innan kl 9.. Men typ halv 11 så vart jag tvärdålig.. Mådde illa som en gris och fick feber så jag fick ställa in mötet på AF och ringa till Sara och säga att jag inte kunde komma för jag trodde verkligen ja hade åkt på magsjuka..
La mig och kolla på en film och så slockna jag och vaknade 15.30 typ.. Har precis fått lite mat i magen och jag känner mig mycket piggare.. Kanske lite feber bara. Men det kan man leva med! Bara jag är frisk på söndag så är jag glad! :)

Det finns bättre saker att göra än att skotta, bara så ni vet!

Puss Hej


~i just love it~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0