Seeeeeeg!

Tog det lungt hela dagen igår. Låg i sängen i stort sett hela tiden.. Va riktigt skönt att bara ta det lungt.. Men vid kl 00 så vart jag så rastlös så jag hoppa in i duschen och åkte iväg en sväng.. Kom hem vid halv 11 idag.. Men sover nästan bättre borta.. Hahah Trevligt va det iaf och snacka massa skit och kolla på rolig tv! 2½ gubbe är riktigt roligt när man är övertrött.. Haha
Följde med mamma till Mockfjärd idag när han skulle få massage, va till pappa under tiden och hämta min skrivbordskiva som han målat åt mig! TACK PAPPA!! <3 Sen åkte jag och hämta upp mamma och så åkte vi och hälsa på Erika och Anders! Kul att träffa dom, de va hundra år sen typ!

Har nästan nyss kommit hem... Ska laga lite mat tänkte jag, men jag är så jävla seg idag.. Får väl skylla mig själv.. Men men.. Blir nog köttfärsbiffar med mozarella och morot i.. Och lite sallad till det! :)

Ska kika runt lite nu innan det är dags att laga mat!

Är lite ledsen och besviken, men det skiter väl ni i! Haha Tycker inte om att gnälla över små saker men jag kan inte låta bli..För innerst inne så sårar det!

Puss Hej


~mums~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0