Prat och hockey

Vart inte så mycket sovande i natt.. Snacka med Olander på FB till typ kl 1.. Haha Han är trevlig att prata med..:) Sen la jag mig och läste.. Trodde klockan va typ 2.30 när ja la ifrån mig boken, men den va 4 nästan.. Men somnade rätt snabbt ändå.. Vaknade vid kl 11 idag, kunde inte somna om.. Så de va lika bra att gå upp.. Snacka lite med morsan sen käkade jag lunch.. Vart rester från igår.. Gratäng med blomkål, kyckling, lök, grädde och paprika/chili ost.. Mumsigt värre! Sen har jag pratat massa med Hanna i telefon! Vi har sånna roliga samtal.. Pratar en massa i början, sen sitter vi tysta i typ 5 minuter, säger en mening och så är vi tysta igen.. Haha Men de skrattas en hel del iaf..

Sitter och väntar på att Magnus ska komma hem nån gång.. Han kommer väl runt kl 16 och då ska jag ta bilen och brumma ner till Borlänge! Hockey ikväll.. Sista matchen hemma tråkigt nog, men jag ska nog åka till Hedemora i nästa vecka och kolla på när Borlänge spelar sista matchen för säsongen.. Sen läste jag även i tidningen idag att Team Dalarna ska möta Leksand i Hedemora den 12 mars.. Team Dalarna ska bestå av spelare från Borlänge och Hedemora.. Så det kan ju bli kul att kika på..

Nu ska jag lägga mig och läsa lite.. :)

Puss Hej


~de trodde ja inte~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0