Pizza

Va till Mockfjärd igår.. Va förbi pappa en sväng och sen va jag till Farmor och sa hej.. Sen åkte jag förbi Sara och snacka lite skit.. :) Hon ska få barn snart igen! :) Kul! Sen åkte jag till Djurås och handla lite mat och sen åkte jag hem och kolla på lite OS.. :) Björn Ferry fixa Sveriges 2a guld! :) Han är ju så grym! :)

Idag har jag inte gjort så mycket.. Gjort en supergod pizza! Hitta ett recept på en pizza botten som det inte är nå mjöl och sånt i.. Bara Ägg, ost, grädde och mer ost.. Haha Sen hade jag på skinka, paprika, pepperoni och mozzarella! Så sjukt gott! Det kommer jag göra fler gånger kan jag lova!

Sitter och glor på tv nu.. Väntar på att pojkarna ska komma hem från "gruppen".. Dom skulle få skjuts hem eftersom ja inte har nån bil och mamma och magnus inte är hemma.. :) Så när dom kommer hem så ska jag stoppa i dom lite käk och sen invänta mamma och magnus, sen måste jag nog åka till Mockfjärd och lämna mina skolböcker! Har fått brev hem om att jag måste lämna in dom.. :P

Tänkte nån kanske ville komma hit och kika på hockey med mig i kväll/natt.. Det är ju både damerna och herrarna som spelar! Så är de nån som vill de så är de bara att höra av sig! :)

Nu ska jag gå ut och skotta lite tänkte jag! :)

Puss Hej


~you want it~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0