Pizza utkörning

Passade barnen en sväng.. Vi gjorde inget speciellt. Dom spelade tv spel.. Jag skrev en jobbansökan och skickade iväg.. Ett jobb som barnflicka i Växjö.. Tänkte de kunde vara kul.. Får se om jag få nått svar! När Magnus kom hem så hoppade jag in i duschen sen åkte jag fram på affären och handla lite.. Sen åkte jag hem och gjorde en pizza.. Hade på massa riven mozzarella, grön paprika, fefferoni och lök.. Riktigt gott.. Sen Skrev Putte och Tommy på FB att dom ville ha pizza.. Så eftersom ingen annan ville ha pizza här hemma så dela jag upp det som var kvar och åkte iväg med.. Tommy tyckte det var super gott.. Han tänkte till och med betala.. Hahah Putte sa iaf att han tyckte det var gott.. :) Men ja vet inte.. Hahah Tror inte han gillade löken och fefferonin.. :P Stannade kvar hos Putte och kika på film till ja skulle åka och hämta mamma vid kl 22..  Va en grymt rolig film.. "Meet the spartans".. Skit kul, såg inte hela men ja ska göra det inom en snar framtid kan jag lova!
Åkte och hämta mamma sen och så va vi in på OK och handla lite innan vi åkte hem.. Kikat lite på OS idag med.. Ingen medalj ännu vad jag vet.. Morsan och Magnus har lagt sej och jag sitter här och glor.. Är extremt trött så jag ska nog sova.. Känns som att jag håller på att bli sjuk.. Vi får väl se i morgon.. Skulle ju inte förvåna mig om jag blir dålig eftersom jag ska till Hedemora! Men men..

Nu ska jag kryp ner i sängen!

God natt!

Puss

~you makes me happy~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0