OS

Det gick superbra på AF idag.. Ska troligtvis börja nån utbildning om ett tag! Har inte riktigt kommit på vad jag vill utbilda mig till men nått lär det väl finnas som är intressant! :)

Har även vart till Mockfjärd idag och hämtat tvn och fåtöljen till skrubben, men fåtöljen var för låg så jag lär försöka hitta nått annat till ett vettigt pris.. Är sugen på att åka till IKEA snart.. Kanske blir när ja fått mina pengar! :O)

Ska kika lite på en film nu och så ska jag kika lite på OS.. De är både slalom med Anja och skidskytte med Ferry.. Kanske kan bli en medalj eller två förhoppningsvis..

Och i morrn är det hockey!! :)

Nu ska jag lägga mig och glo på tvn.

Puss och God natt!!

~jag ska~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0