Oplanerat

Det vart ju inte riktigt som planerat igår.. Jukka svara aldrig så jag behövde inte köra honom.. Så då bestämde jag mig för att åka ner till Borlänge och ta nån öl.. Har ju faktiskt vart nykter i en månad nu.. :) Tog tåget ner till Borlänge och så gick jag på Skrubben.. Tog några öl där och så kom Therese dit och prata lite och så vid kl 23-00 gick jag till Liljan. Mötte upp Sara utanför och så gick vi in.. Tog några öl där och prata med lite folk.. Väldans trevligt.. Åkte hem vid kl 2 ungefär..

Vaknade vid kl 9 idag av att pojkarna kom ner och kolla på barnprogram.. Va lite irriterad för Jonathan satt och läste vad dom sa på tvn för att Sebastian inte hinner med att läsa själv.. Sen bråka dom om vad det skulle bli på tvn.. Sen vid kl 10 så somna jag om.. Va helt slut... Sov till kl 14 sen gick jag upp. Magnus åkte och köpte en kebabsallad åt mig.. Käka lite och sen har jag bara segat..

Ska vara chaffis ikväll åt Thomas.. Vi ska nog på Liljan.. :) Massa kul folk som ska dit så det kan nog bli roligt som sjutton.. Är ruggigt seg men är så rastlös så jag måste göra nått.. :) Ska snart köra mamma till jobbet och sen hämta upp Thomas och så ska vi åka ner mot Borlänge.. :)

Nu ska jag leta på nå kläder att ha på mig idag! :)

Puss Puss

~du gör mig glad~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0